תמונת רוחב של צנצנות צמחי מרפא

המלצה – טיפול בשחלות פוליציסטיות

מאיה היקרה והאהובה,
הגעתי אלייך לפני כשנתיים מסיבות שקשורות בכלל לבטן, סטרס ובעיות כלליות שכאלה. מהר מאוד הבעיות חלפו אבל אז התגלתה לה בעיה חדשה, שלא הייתי מודעת אליה כל חיי מכיוון שנטלתי גלולות.
אני זוכרת שאחרי שהפסקתי עם הגלולות, לא כלכך קיבלתי מחזור ובהתחלה בכלל חשבנו שזה בגלל ההשפעה של הגלולות. את כמובן ישר אמרת לי לבדוק את העיניין וכמובן שגם צדקת וגיליתי שיש לי שחלות פוליציסטיות. ״אמל׳ה, מה זה בכלל?!״ חשבתי לעצמי, את הרגעת ואמרת ״ אל תדאגי, אנחנו נחזיר לך את המחזור, אבל את חייבת להיות קשובה לגוף שלך ולהוראות הטיפול שאני נותנת לך״ תקפנו את הבעיה מכל כיוון, ויטמנים, פורמולות, דיקור על בסיס שבועי, שינוי תזונה ומה לא.. והופ אחרי 3-4 חודשים ללא מחזור, הוא התחיל להגיע, פעם בחודש, חודשיים ואף שלוש.
היום, כשאני מטופלת אצלך כבר כשנתיים, ובשנה האחרונה בשלט רחוק, מקפידה על תזונה, ויטמינים ופורמולה, אני כלך גאה ושמחה להגיד, שאתמול קיבלתי מחזור בפעם השישית ברציפות!!!!
כן!!! היית מאמינה?? הגוף שלי, שכבר היו פעמים שהייתי באה אלייך על סף דמעות, כמעט מיואשת, אבל את לא הרמת ידיים בחיים, וכל הזמן עודדת אותי להתמיד ולהמשיך ושהנה בקרוב אני אראה תוצאות.

תודה לך מאיה, מדהימה שלי, תודה על הטיפול הכי מסור בעולם, על זה שתמיד היית שם לכל שאלה או בעיה, שדחפת אותי להתמיד ולהתמיד ולהבין שהכל ניתן לפתור, אם רק מקשיבים לגוף ונותנים לו את הכלים הנכונים להתמודד עם הבעיה, תודה שתמיד הייתי בראש שלך בכל כנס או הרצאה שהייתה בנושא, תודה שלקחת את המקרה שלי איתך לסין והכי הרבה הרבה תודה שגם זכיתי בחברה מדהימה!

מאיה את אחת ויחידה 3>


חייגו אלינו צרו קשר

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם