תמונת רוחב של צנצנות צמחי מרפא

המלצה על טיפול באקנה

לכבוד מאיה נאור,

אני סובלת מאקנה עוד מגיל ההתבגרות. הייתי בטוחה שאצטרך להתמודד עם זה רק לתקופה מסוימת ושזה יעבור כשאגדל. במהלך השנים, טופלתי אצל רופא עור שהמליץ על אנטיביוטיקה ומשחות שונות. זה עזר למזער את האקנה לתקופה מסוימת.

לפני כשנה התחילו להופיע כאבי ראש ראש בתדירות שבועית, רופאת המשפחה המליצה להחליף את הגלולות לכאלו עם מינון נמוך יותר של הורמונים. כעבור זמן מה עם החבילה החדשה התפרץ האקנה, ברמה קיצונית יותר. במקביל רופא העור המליץ על רקוטאן. רופא עור אחר המליץ על סבב נוסף של אנטיביוטיקה, התבלבלתי אך לא השתכנעתי שזה הטיפול המתאים עבורי. בהמלצת חברה טובה שהבחינה בבעיה ופינקה אותי בטיפול במתנה, התחלתי ללכת לטיפולים בדיקור סיני, צמחי מרפא והמלצות תזונה אצל מאיה.

מעולם לא עברתי טיפול ברפואה סינית ואפילו היו לי חששות מהמחטים. החלטתי להגיע עם ראש פתוח ולנסות את השיטה החדשה. הטיפול הרגיש לי נכון ומאיה היא מטפלת מדהימה! להפתעתי המחטים לא כאבו בכלל. אחרי טיפול – שניים התחלתי להרגיש שמשהו מתחולל וכעבור חודש, הרגשתי בשינוי משמעותי. האקנה התחיל להיעלם וגם כשהיה מופיע, הפצעים שיצאו היו קטנים יותר ולא כואבים כמו לפני. כיום, לאחר כחודשיים, הפנים שלי נקיות כמו שלא ראיתי אותן מעולם. אני שמחה כל כך שבחרתי ללכת על שיטת הטיפול הטבעית – סינית ושאני רואה תוצאות מדהימות.

אני ממליצה בחום לנסות טיפול באקנה אצל מאיה!

מירב


חייגו אלינו צרו קשר

    השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם